کیفیت خودروهای تجاری کاهش یافت
 

براساس جدیدترین رده‌بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، تیر ماه امسال در گروه خودروهای تجاری باری نمره منفی خودروها در چهار بخش عیوب فنی و عملکردی، تزیینات و مونتاژ، بدنه و رنگ افزایش یافته است.

در این مدت نمره منفی این خودروها در بخش عیوب فنی و عملکردی 200 درصد، در بخش تزیینات و مونتاژ 7.2 درصد، در بخش بدنه 4.7 درصد و در بخش رنگ 1.6 درصد افزایش یافته است.

از جمله دلایل اصلی کاهش کیفیت خودروهای تجاری تولیدی در تیر ماه، قطع تولید خودروی با کیفیت اسکانیا g410 و تنزل کیفیت کشنده البرز بوده است.

البته برخلاف کیفیت، تیراژ تولید خودروهای تجاری باری در تیر ماه امسال 10.3 درصد افزایش یافته است که بیشترین دلیل آن نیز افزایش چشمگیر تولید کشنده البرز و تولید یک خودروی جدید در شرکت بهمن دیزل با نام کامیونت ایسوزو npr75p بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 339
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 339
بازدید ماه : 13267
بازدید کل : 462981
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2